בלב הדאגה

כאשר מחשבות טורדניות על דברים רעים היכולים לקרות לנו או לקרובים לנו מציפות אותנו, אנו מוצאים עצמנו נסחפים ללב הדאגה. כאשר אנו שקועים עמוק בתוך מערבולת הדאגות אנו מתקשים להבחין בין דאגה אמיתית המובילה למציאת פתרון למצב לבין דאגה טורדנית המבוססת על השערות וניחושים היוצרת חרדה, עייפות ואי שקט נפשי. 

|  האם קיימת דרך לצאת ממעגל הדאגה?

אכן, ישנה דרך שיכולה לעזור לכל אדם להתמודד עם עומס הדאגה לפני שהוא הופך לחרדה טורדנית לא נשלטת. אנחנו, ארנון ואוולין, פיתחנו שיטה המבוססת על עבודת המחקר של פרופסור מרק פריסטון וד"ר קווין מירס בשילוב הניסיון המעשי שלנו בהעברת סדנאות ובעבודה עם מטופלים. אנו מלמדים שיטה מעשית המבדילה בין דאגה הנובעת מאירוע אמיתי לבין דאגה של אירוע משוער שהסבירות שיתרחש לא ידועה והתאמת כלים לטיפול ספציפי עבור כל אחת מהן.

|  מה אנו מציעים?

הייחוד בשיטה שפיתחנו הוא היכולת לזהות את אופי הדאגה ובחינת האפשרויות המעשיות לפעולה ולשינוי דפוס התגובה שהתקבע לאורך שנות חיינו. לא מדובר בטיפול פסיכולוגי ארוך שנים אלא בטיפול ממוקד במטרה להיחלץ ממעגל הדאגה ולחיות חיים שלווים.

אנו מסבירים את שיטתנו באמצעות הרצאות לקהלים גדולים, סדנאות קבוצתיות ומפגשים ליחידים.

ארנון קנדל

אוולין אקרמן

"אם ביכולתך לפתור את הבעיה, מה הצורך בדאגה? אם אינך יכול לפתור אותה, מה הטעם לדאוג?"

נטידווה – מאסטר הודי, המאה השמינית

 

איפה נפגשים?

אנחנו נמצאים בקיבוץ יחיעם
אפשר להגיע אלינו
או להיפגש בזום

מה אורך המפגש?

מפגשים של עד חצי שעה
.

כמה זה עולה?

מקבץ של ארבעה מפגשים | 280 ₪
מפגש יחיד | 80 ₪

|  פוסטים אחרונים 

תרגיל קרקוע

תרגיל קרקוע

קרקוע הוא החיבור של הגוף לאדמה. כאשר אנו מקורקעים יש לנו ידיעה של מי אנחנו, זהותנו מובחנת וברורה. אנו מרגישים שכיוון החיים שלנו הוא נכון, אנו חיים היכן שנכון לנו ועוסקים במה שמתאים, טוב ונכון עבורנו.

קרא עוד »

תסמיני דאגה

תסמיני דאגה עיקריים: טונוס שרירים גבוה, חוסר חשק, עייפות, עצבנות, קושי להירדם או להמשיך לישון, קושי בריכוז או במיקוד תשומת הלב. תסמיני דאגה נוספים: דופק לב מואץ, פרפרים בבטן, "גוש" בבטן, בעיות עיכול, כאבי ראש.

קרא עוד »

שליטה על הדאגה

שליטה על דאגה נראית לעיתים בלתי אפשרית למימוש. רבים מהאנשים שמכנים את עצמם או רואים את עצמם כדאגנים כרוניים מאמינים שהם לכודים במערבולת הדאגה ושהאפשרות לשינוי המצב לא קיימת עבורם. דאגנים כרוניים מקבלים את הדאגה כחלק מהחיים.

קרא עוד »

דאגה לגבי אירועים גדולים

דאגה לגבי אירועים גדולים ומשמעותיים בחיים היא הדאגה הפוקדת אותנו ערב בחינה, ראיון עבודה, תשובה על בדיקה בריאותית, אירוע משפחתי חשוב וכו.'
דאגה מסוג זה יכולה לעזור לנו לצפות סכנה, לפתור בעיות, לעורר מוטיבציה לפעולה. באירועים כאלה, הצד השלילי של הדאגה, העובדה שהיא מעסיקה אותנו מאוד וכן שאין ביכולתנו להשקיט אותה, המתח בשרירים, חוסר היכולת לישון, תחושת חרדה הלא נעימה – עשוי להיות מחיר סביר והגיוני להתמודד עם האירוע הצפוי.

קרא עוד »

סוגי דאגה

ככלל קיימים שני סוגי דאגה. חלק מהדאגות נובעות מהמציאות כתוצאה מבעיות שעלינו לתת להן תשובות. עבור רבים מאיתנו בעיות אלו הופכות לדאגות המטלטלות אותנו עמוק אל תוך מערבולת, מצב אותו אנו מכנים – לב הדאגה. בעצם אלה דאגות הנובעות מהמציאות היום יומית אותה אנו חווים ולכן אנו יכולים להתגבר עליהן באמצעות מיומנות של פתרון בעיות.

קרא עוד »

    ©  בלב הדאגה - כל הזכויות שמורות  |  2020        

my.narrative.il@gmail.com
052-2203250
my.narrative.il@gmail.com
052-2203250

    ©  בלב הדאגה - כל הזכויות שמורות  |  2020